Психологиялық қызметтің 2021-2022 оқу жылына жылдық жоспары.
Педагог-психолог: Әшім О.Х
2021 – 2022 оқу жылының психологиялық қызметтің мақсаты:
Психологиялық қызметтің негізгі міндеттері:
2021-2022 оқу жылындағы I жарты жылдық жоспары
|
Іс –шаралар |
Жұмыс түрі |
Нысаналы топ |
Орындалу мерзімі |
Ескертулер |
Есептік нысаны |
І. Диагностикалық бағыт. |
||||||
|
1 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін бақылау, сынып жетекшілермен байланыста болу. |
Бақылау |
1 сынып |
Қыркүйек айы |
|
Әдістемелік кеңес отырысы |
|
1 сынып оқушыларының бейімделуін анықтауға арналған Керн Йерасек тесті. |
Керн Иерасектің субтесті |
1 сынып |
Қыркүйек айы |
Анықтама жазу |
Әдістемелік кеңес отырысы |
|
Дарынды оқушыларды тізімін қайта түзету |
Тізімді жаңарту |
8-9 сынып |
Қыркүйек айы |
|
|
|
Дарынды балаларды анықтау үшін 5-6 сынып оқушыларына диагностика жұмыстарын жүргізу.
|
Интеллект түрін анықтауға арналған Говарда Гарднер теориясы. |
5-6 сыныптыр |
Қыркүйек айы |
Анықтама жазу |
|
|
«Бақылау картасы» сынып жетекшілермен бірлескен жұмыс. |
Бақылау картасы |
5-9 сыныптар |
Қыркүйек айы |
Анықтама жазу |
|
|
«Ағаштағы адамдар» әдістемесі |
«Ағаштағы адамдар» тест |
Есепте тұратын оқушылармен |
Қыркүйек айы |
Анықтама жазу |
Сынып жетекшілерге таныстыру |
|
1 сынып оқушыларына арналған мектепке дайындығына арналаған тест |
«Баспалдақ» әдістемесі. |
1 сынып |
Қыркүйек айы |
Анықтама жазу |
Әдістемелік отырыс |
|
Ата-аналарға арналған сауалнама. |
«О талантах ребенка: как их выявить» А.Де Хана, Г.Кафа әдістемесі. |
Дарынды балалар тізімінде тұрған ата-аналарға |
Қыркүйек айы |
|
|
|
Анкета «Каков Ваш творчиский потенциал» |
«Каков Ваш творчиский потенциал» |
Дарынды балалар тізімі бойынша |
Қыркүйек айы |
|
Сынып жетекшілер, оқушыларға таныстыру |
|
Кондаш «Мазасыздықты анықтау» әдістемесі |
Тест |
8 – 9 сынып |
Қазан айы |
Анықтама жазу |
Сынып жетекшілерге таныстыру |
|
Филлипстің «Мазасыздықты анықтау» әдістемесі |
|
5 сынып |
Қазан айы |
Анықтама жазу |
Әдістемелік кеңес |
|
«Қабілет» дарындылықты анықтауға арналған тест орталығының әдістемесін өткізу
|
|
5-6 сыныптар |
Қараша айы |
|
|
|
«Бақылау картасы» сынып жетекшілермен бірлескен жұмыс. |
Бақылау картасы |
|
Қазан айы |
Анықтама жазу |
|
|
Сұраныс бойынша жұмыс. |
Тест |
Барлық сыныптар, ата-ана, мұғаліммен |
Қазан айы |
|
Сұраныс журналына тіркеу |
|
«Бақылау картасы» сынып жетекшілермен бірлескен жұмыс. |
Бақылау картасы |
5-9 сынып |
Қараша айы |
Анықтама жазу |
|
|
Сұраныс бойынша жұмыс |
Тест |
Барлық сыныптар, ата-ана, мұғалімдер |
Қараша айы |
|
Сұраныс журналына тіркеу |
|
Филлипстің «Мазасыздықты анықтау» әдістемесі. |
Тест |
6-7 сынып |
Қараша айы |
Анықтама жазу |
Сынып жетекшілермен таныстыру |
|
|
Тест |
5 сынып |
Қазан айы |
Анықтама жазу |
Сынып жетекшілермен таныстыру |
|
«Бақылау картасы» сынып жетекшілермен бірлескен жұмыс. |
Бақылау картасы |
5-9 сынып |
Желтоқсан айы |
Анықтама жазу |
|
|
Сұраныс бойынша жұмыс |
Тест |
Барлық сыныптар, ата-ана, мұғалімдер |
Желтоқсан айы |
|
Сұраныс журналына тіркеу |
|
7-9 сынып « |
Тест |
|
Қыркүйек |
Анықтама жазу |
Сынып жетекшілермен таныстыру |
|
Оқу мотивациясын тексеруге арналған сауалнама. 5 сынып /Н.Г.Лусканов бойынша/ |
Тест |
5 сынып |
Желтоқсан айы |
Анықтама жазу |
Әдістемелік кеңес |
|
«Менің болашақ туралы көзқарасым» эссе. |
Эссе |
6-9 сыныптар |
Желтоқсан айы |
|
Сынып жетекшілермен таныстыру |
ІІ. Түзету дамыту бағыты. |
||||||
|
Бақылау картасы нәтижесі бойынша түзету жұмысы. |
Кеңес беру |
5-9 сынып |
Қыркүйек айы |
|
|
|
Сұраныс бойынша жұмыс |
Тест |
Барлық сыныптар, ата-ана, мұғалімдер |
Қыркүйек айы |
|
Сұраныс журналына тіркеу |
|
«Оқушылардың шығармашылық ойлауын дамыту» тренгинг-жаттығу |
Тренинг -жаттығу |
Мұғалімдермен |
Қыркүйек айы |
Анықтама жазу |
|
|
Тәртібінде қиындық тудыратын оқушылармен сұраныс бойынша түзету жұмысы. |
Кеңес, тренинг - жаттығу |
1-9 сынып оқушылармен |
Қазан айы |
|
Кеңес беру, сұраныс журналына тіркеу |
|
Дарынды балалармен тест нәтижесі бойынша «Менің қабілеттерім» дөнгелек үстел |
Дөңгелек үстел |
7-9 сынып |
Қазан айы |
|
Әр сыныппен жеке-жеке |
|
Бақылау картасы нәтижесі бойынша түзету жұмысы |
Кеңес, тренинг-жаттығу |
5-9 сынып |
Қазан айы |
|
|
|
Бақылау картасы нәтижесі бойынша түзету жұмысы |
Кеңес, тренинг-жаттығу |
5-9 сынып |
Қараша айы |
|
|
|
«Ашық хат» дамыту жаттығуы. |
Жаттығу |
5 сынып |
Қараша айы |
Анықтама жазу |
Сынып жетекшілермен таныстыру |
|
Тәртібінде қиындық тудыратын оқушылармен түзету жұмысы |
Кеңес, тренинг - жаттығу |
1-9 сынып оқушылармен |
Қазан айы |
|
Кеңес беру, сұраныс журналына тіркеу |
|
Бақылау картасы нәтижесі бойынша түзету жұмысы |
Кеңес, тренинг-жаттығу |
5-9 сынып |
Желтоқсан айы |
|
|
ІІІ. Психологиялық ағарту. Кеңес беру жұмыстары |
||||||
1 |
Мұғалімдерге, ата-аналарға, оқушыларға сұраныс бойынша кеңес беру. |
Кеңес беру |
Оқушы, ата-ана, мұғалім |
Жыл бойы |
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
2 |
«Буллинг, кибербуллинг, аутодиструктивтік мінез - құлық» жұмыс жасау жолдары
|
|
сынып жетекшілер
|
|
Анықтама |
|
3 |
Суицидтің алдын алу бойынша тест нәтижесімен таныстыра отырып, мұғалімдерге кеңес беру |
Кеңес беру |
әдістемелік кеңесте |
|
|
|
4 |
Есепте тұратын оқушылармен жұмыс |
Кеңес беру |
Оқушы |
Жыл бойы |
|
|
5 |
Мамандық таңдауға кеңес 9 сыныптар Сұраныс бойынша |
Кеңес беру |
9 сынып оқушы, ата-ана |
Қараша айы |
|
|
|
||||||
|
Жаңа оқу жылына әдістемелер таңдау, жаңа оқу жылына әдістемелер дайындау.Жоспарды бекіттіру |
|
|
Тамыз айы |
|
Жылдық жоспар құру |
|
Ғылыми жұмыс жоспарын құру. |
|
|
Қыркүйек айы |
|
|
|
Сұраныс бойынша |
|
Оқушы, ата-ана, мұғалім |
Жыл бойы |
|
|
|
«Дарынды балалармен жұмыс жүргізу жолдары» арнаулы сыныппен жұмыс жасайтын мұғалімдерге баяндама. |
Баяндама |
|
Қазан айы |
|
|
Y. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
||||||
|
1-ші жарты жылдықта жүргізілген жұмыстарға талдама. |
Есеп жазу |
|
Желтоқсан айы |
|
Педагогикалық кеңес |
2021-2022 оқу жылындағы IІ жарты жылдық жоспары
|
Іс –шаралар |
Жұмыс түрі |
Нысаналы топ |
Орындалу мерзімі |
Ескертулер |
Есептік нысаны |
І. Психодиагностикалық бағыт. |
||||||
|
Айзенк тесті, мінез-құлық ерекшеліктерін анықтау. қажеттілік бойынша |
Тест , сауалнама |
6 сынып |
Қаңтар айы |
Аныұтама жазу |
Сынып жетекшілермен таныстыру |
|
9 сынып оқушыларынан «Жыныстық тиіспеушілікке» байланысты жасырын сауалнама. |
Жасырын сауалнама |
9 сынып |
Қаңтар айы |
Анықтама жазу |
Әдістемелік кеңес отырысы |
|
Дарынды балаларға арналған «Оқушының қызығушылық картасы» әдістемесі |
Тест, сауалнама |
8-9 сынып |
Қаңтар айы |
Анықтама жазу |
Оқушы, мұғалімдерді таныстыру |
|
4 сынып оқушыларымен диагностикалық жұмыстар.
|
Тест . |
4 сыныптыр |
Ақпан айы |
Анықтама жазу |
|
|
7-8 сыныптардан «Отбасындығы қарым – қатынас» сауалнамасы. |
Сауалнама |
7-8 сыныптар |
Ақпан айы |
Анықтама жазу |
|
|
Есепте тұратын оқушылармен тест жұмысы
|
Тест |
Есепте тұратын оқушылармен |
Наурыз айы |
Анықтама жазу |
Сынып жетекшілерге таныстыру |
|
Сұраныс бойынша жұмыс |
Тест . |
1-9 сынып |
Наурыз айы |
|
Сұраныс журналына тіркеу |
|
2-3 сыныптарға «Қорқыныш және қуаныш әдістемесі |
Тест |
2-3 сынып |
Наурыз айы |
Анықтама жазу |
Сынып жетекшілермен таныстыру |
|
1)2, 3 4, сыныптармен диагностикалық жұмыстар
|
Тест |
Дарынды балалар тізімі бойынша |
Сәуір айы |
Анықтама жазу |
Сынып жетекшілер таныстыру |
|
4 сынып оқушыларының бақылау, 5 сыныпқа дайындығын анықтау. |
Тест, бақылау |
4 сыныптар |
Сәуір айы |
|
Сынып жетекшілер, оқушыларға таныстыру |
|
Сұраныс бойынша жұмыс |
Тест . |
1-9 сынып |
|
Анықтама жазу |
Сынып жетекшілерге таныстыру |
ІІ. Түзету дамыту бағыты. |
||||||
|
Бақылау картасы 5-9 сынып |
Кеңес беру |
5-9 сынып |
Жыл бойы |
Анықтама |
|
|
ІІ тоқсан қорытындысы бойынша арнаулы сыныптардағы үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс. /сұраныс бойынша/ |
Кеңес беру, тренинг-жаттығу |
Барлық арнаулы сыныптар бойынша |
Қаңтар айы |
Анықтама жазу |
Сұраныс журналына тіркеу |
|
Ерекше назардағы оқушылармен жұмыс
|
Тренинг -жаттығу |
Оқушылар |
Ақпан айы |
Анықтама жазу |
|
|
Кинессиология жаттығулары (дарынды балалармен жұмыс) |
Тренинг -жаттығу |
Дарынды балалармен |
Ақпан айы |
Анықтама жазу |
|
|
9-10 сынып оқушыларына«Өмір – бұл бақыт, өз қолыңмен жаса» тақырыбында пікірталас |
Пікірталас |
|
Наурыз айы |
Анықтама жазу |
|
|
«Бір бала туралы әңгіме» ертегі терапиясы 2-3 сыныптар
|
Ертегі терапиясы |
|
Сәуір айы |
Анықтама жазу |
|
|
Түзету жұмыстарын қорытындылау.
|
Есеп |
|
Мамыр айы |
Анықтама жазу |
|
|
«Өмір бір –ақ рет беріледі» тренинг – жаттығу. |
Тренинг жаттығу |
9 сынып |
Мамыр айы |
Анықтама жазу |
|
ІІІ. Психологиялық ағарту. Кеңес беру жұмыстары |
||||||
|
9 сынып оқушылары мен ата – аналарына арналған «ҰБТ тапсыру кезінде болатын күйзелістерді жеңу және оларды болдырмау» тақырыбында кеңес беру. |
Кеңес беру |
Оқушы, ата-ана, мұғалім |
Қаңтар айы |
Анықтама жазу |
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
9 сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру. |
Кеңес беру |
9 сынып оқушылары |
Қаңтар айы |
|
Пдагогикалық кеңес |
|
Миға күш беретін тағамдар. (дарынды балалармен жұмыс) |
Кеңес беру |
Дарынды балалармен жұмыс |
Наурыз айы |
|
|
|
Аттестациядан өтетін мұғалімдерге психологиялық кеңес |
Кеңес беру |
Мұғалімдер |
Ақпан айы |
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
Жасөспірімдер арасына аутодиструктивті мінез-құлықтың алдын алу жұмыстар бойынша сынып сағаттар, сурет көрмесі өткізу, эссе («Мен өмірді сүйемін», «Бұл өмірде мен жалғыз емеспін» |
Эссе |
4-9 сыныптар |
Ақпан айы |
|
|
|
Пән мұғалімдері мен ата аналарға 9 сынып оқушылары жайлы кеңес беру жұмысы сұраныс бойынша |
Кеңес беру |
9 сынып ата-аналары, пән мұғалімдері |
Ақпан айы |
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
Дарынды оқушыны оқыту мен тәрбиелеуде арт-терапия әдісініңтиімділігі. Тренинг. (Әдістемелік кеңес) |
Тренинг -жаттығу |
Мұғалімдермен |
Ақпан айы |
Анықтама жазу |
Әдістемелік кеңес |
|
5-9 сынып оқушыларының бойындағы деструктивті мінез-құлықтың алдын алу жұмыстары. |
Кеңес, баяндама |
|
|
Анықтама жазу |
Педагогикалық кеңес |
|
4 сынып оқушыларының 5-ші сыныпқа дайындығы. |
Есеп |
|
Сәуір |
Анықтама |
Педагогикалық кеңес |
|
Мұғалімдерге, ата-аналарға, оқушыларға жеке кеңес беру. Сұраныс бойынша |
Кеңес беру |
Ата- ана, оқушы, мұғалім |
Жыл бойы |
|
Кеңес беру журналына тіркеу |
|
Мектеп проблемасы бойынша жылдық жұмысты саралау,келесі оқу жылына міндеттерді айқындау,жоспар құру. шығармашылық есеп Ерекше назардағы окушыларменжүргізілген жұмыстарды қорытындылау. |
Есеп құру |
|
Мамыр |
Есеп анықтама жазу |
Қорытынды |
ІV. Ұйымдастыру –әдістемелік жұмыс. Дамытушылық, ғылыми ізденушілік бағыт |
||||||
|
9 сынып оқушыларымен танымдық процестерін дамытуға арналған жаттығулар. |
|
9 сыныпқа арналған |
Қаңтар айы |
|
|
|
Сұраныс бойынша жұмыс
|
|
Оқушы, ата-ана, мұғалім |
Жыл бойы |
|
|
|
Сұраныс бойынша жасалған жұмыстардың қорытындысы |
Баяндама |
|
Қараша айы |
|
|
Y. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер |
||||||
|
ІІ-ші жарты жылдықта, жыл бойы жүргізілген жұмыстарға талдама. |
Есеп жазу |
|
Мамыр айы айы |
|
Педагогикалық кеңес |
Педагог-психолог: Әшім О.Х