«Ақмола обласы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі «Қараменді батыр  ауылының жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Караменды батыра отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области»  

СоцСети

 

 

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тәрбие жұмысын талдау

2022-2023 оқу жылының II тоқсанындағы тәрбие жұмысын талдау

Жұмыс келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылды:
1. Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.
Жол қозғалысы ережелері бойынша әңгімелер " жол қозғалысы ережелерін еске түсірейік!", сынып сағаты "16 желтоқсан-саяси қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күні". Тарих пәнінің мұғалімі А. А. Жанулу "Тәуелсіздік-кеше, бүгін, ертең"атты дөңгелек үстел өткізді. "Жол қозғалысы ережелерін сақтаңыздар"сурет конкурстары өткізілді. Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу бойынша "Мемлекеттік қызмет-ел мүддесіндегі адал еңбек"эссе байқауы өткізілді. Кітап көрмесі " Заң. Конвенция. Құқықтар". Едрес Ж. Ш. жетекшілігімен аудандық пікірсайыс турнирі өткізілді. Д. Ш. Сатвалдинова да турнир қорытындысы бойынша 9 А сынып оқушысы "Үздік спикер" номинациясымен марапатталды, "Эрудит" командасы орыс тілінде 1 орын алды. Балалар жылы аясында желтоқсан айында 5-9 сынып оқушыларының тай боксынан әлем чемпиондары Алмаз Олжабайұлы Сарсенбековпен және Алексей Юрьевич Магдеевпен кездесуі өтті.
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Наған Ардақ Бөлтірікұлы кіріспе сөз сөйлеп, чемпиондарымыздың бастаушы жолы туралы айтып берді, балалық шағында А.О. Сарсембеков пен А. Ю. Магдеев А. Б. Наған күрес секцияларына қатысты, өз түлектерінің кездесуіне өте қуанышты болды және ұмытпағаны үшін алғыс айтты, оқушыларымызбен кездесуге уақыт бөлді.
А. О. Сарсембеков, А.Ю. Магдеев өздері туралы және олардың жетістіктері туралы, спортқа қалай келгендері және күш, шыдамдылық, табандылықтың көмегімен спортта жоғары нәтижелерге қалай қол жеткізгендері туралы айтып берді. Алмаз Олжабайұлы мен Алексей Юрьевич-Жаңаесіл округінің түлектері, біздің чемпиондарымызды мектепте көргенімізге қуаныштымыз, бөлінген уақыт үшін алғыс айтамыз және одан әрі табыстар мен биіктер тілейміз.
Қазіргі чемпиондардың мысалы, олардың балалық шақтағы армандары шындыққа айналды, олардың күштері мен қажырлы еңбектеріне деген сенімдері олар туралы мүмкіндігінше жиі айтуға және көрсетуге лайық.
Мүмкін бұл кездесу біздің жігіттерімізді жеңіске шабыттандырады және олардың біреуі болашақта да чемпион болады
2. Рухани-адамгершілік тәрбие.
"Ұжымдағы қарым-қатынас туралы"тақырыбындағы сынып сағаты. Мақсаты: оқу сыныбының бірлігін арттыру, ұжымды біртұтас топтық субъект ретінде дамыту. Оқушыларда толеранттылық мәдениетін, өзін және айналасындағыларды сезіну, түсіну қабілетін тәрбиелеу; айналасындағылардың мінез-құлқын және өз іс-әрекеттерін сыни тұрғыдан бағалау қабілетін дамыту. Қамқорлық фракциясы "Ашық жүрек" еріктілер акциясын ұйымдастырды, мектептің өзін-өзі басқаруы мұғалімдер мен оқушыларға жақсы көңіл-күй сыйлау мақсатында барлық жақсылықтарды тіледі. Мектеп тәлімгері Жас Ұлан ұйымының қатысушыларымен қоғам игілігі үшін ерікті еңбек идеяларын насихаттау және оларды әлеуметтік, экологиялық, гуманитарлық, мәдени-білім беру бағдарламаларына қатысу арқылы әлеуметтік маңызы бар мәселелерді шешуге тарту арқылы жасөспірімдердің адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында "Ерікті" атты дөңгелек үстел ұйымдастырды.
3. "Ұлттық тәрбие.
8 А сынып оқушысы Елеген Н аудандық патриоттық әндер байқауына қатысты. Қасым Ж.К. жетекшілігімен мектептің домбыра ансамблінің аудандық көркемөнерпаздар мен халық шығармашылығы байқауына қатысуы. "Қазақстан Республикасының Ұлттық валюта күні"сынып сағаттары өткізілді
4.Отбасылық тәрбие.
Ата-аналардың салқын жиналыстары, "Өмір ағашы-Менің отбасымның тарихы"бейне челленджі
5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
"Жасыл патруль" акциясы, оқу кабинеттерінің рейдтері, 7 "Б" сынып оқушысы Вознесенский Артем"Құстарға көмектесейік" акциясы өткізілді. 5-8 сынып оқушылары Ахмтжанова А, Фогус А және Репина А "Мен экоблогермін"облыстық сырттай байқауына қатысты
6.Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
Музыка пәнінің мұғалімі Қасым Ж.К. және 8 А сынып оқушысы Жаңаесіл ауданының мектептері мен колледждері арасында "Екі жұлдыз" байқауына қатысып, 1 орын алды. Тәуелсіздік күніне арналған шығармашылық жұмыстар көрмесі. Балалар жылы соңында пди үйірмесінің жетекшісі Т. З. Абдуалиевтің жетекшілігімен 9 б сынып оқушысы Е.Артеменконың шығармашылық жұмыстарының тұсаукесері ұйымдастырылды, директордың орынбасары Д. Ш. Сатвалдинова және мектеп тәлімгері оқушылардың белсенді спорттық және сыныптан тыс өмірін бейнелейтін балалардың фотокөрмесі ұйымдастырылды. "Жаңа жыл бізге асығуда"атты жаңа жылдық іс-шара ұйымдастырылды. "Жаңа жылдық сәндер" суреттер көрмесі өткізілді
7.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.
Сынып жетекшілері "жол қозғалысы ережелерін білушілер"викториналарын өткізді
Апта сайынғы пікірсайыс турнирлерін өткізу
8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Зиянды әдеттердің алдын алу және жеңу бойынша оқушылардың алдын алу: Темекі шегу, алкоголь, есірткі. АҚТҚ мен ЖҚТБ-ның алдын алу бойынша әңгіме, мектептің өзін-өзі басқаруымен "біз ЖҚТБ-ға қарсымыз.

Тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес балалар мен жасөспірімдер арасында құқық бұзушылықтардың алдын алу және алдын алу және зиянды заттарды қолдану мақсатында 2 тоқсанда мынадай қызмет жүзеге асырылды:
- сынып сағаттары, құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша жеке әңгімелер
- оқушылардың Целиноград ауданының инспекторлары Дарья Сергеевна Бурдакова және А. Б. Булегеновпен әңгімелесуі.

- алдын алу кеңесінің мүшелері құқық бұзушылықпен жеке әңгімелесті
- оқушылардың бос уақытында, каникул кезеңінде жұмыспен қамтылуын қадағалау, оларды үйірмелер мен спорт секцияларындағы сабақтарға тарту
- сабаққа қатысуды, сабаққа қатыспауды қадағалау.
Оқушылар арасында Пелих Екатерина - телефон ұрлау, Апсалямов Мейрбек тарапынан қол ұстасу, Курмангалиева Мадина мен Сембиева Жанель, Кенкель София және Апсалямов Мейірбек тарапынан жанжалды түсініспеушіліктер байқалды, алдын алу кеңесі мен сынып жетекшілерінің арқасында бұл жанжалды жағдайлар оқушылар арасында түсініспеушіліктер анықталған жерде шешілді. Пелих Е және Пелих К әлеуметтік-психологиялық оңалту мақсатында "Жұлдыз"санаторий-сауықтыру лагеріне жіберілді
"Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз әрекет" акциясы аясында балалар мен жасөспірімдер арасында зорлық-зомбылықтың, оның ішінде гендерлік зорлық-зомбылықтың алдын алуды тәрбиелеуге бағытталған бірқатар сыныптан тыс іс-шаралар өткізілді:
Сынып жетекшілері "Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз балалық шақ" атты сынып сағаттарын өткізді. Бастауыш сынып оқушылары "Қатыгездіксіз Әлем" және "Мен және менің құқықтарым"суреттер көрмесін ұйымдастырды. Корейбтің қамқорлық фракциясы үміт пен Фогус Ариана ақпарат фракциясы "Бала құқықтары туралы конвенция-балаларды қорғайтын заң" жадынамаларын таратып, "ерлер мен әйелдердің тең құқықтары мен тең мүмкіндіктерінің мемлекеттік кепілдіктері туралы"бапқа назар аударды.
Мектеп президенті Ысқақ Ақниет бастауыш сынып оқушыларымен "Бастауыш сыныптардың буллингке қатынасы" сауалнамасын жүргізді, бастауыш буыннан бастап оқушылар "Буллинг" ұғымын және оның алдын алу шараларын меңгерген.
Тарих пәнінің мұғалімі Жанулу Асель Алексеевна 7-9 сынып оқушыларымен "Менің құқықтарым-менің міндеттерім" атты дөңгелек үстел өткізді, дөңгелек үстелде жынысы бойынша кемсітушілік мәселелері талқыланды.
Информатика пәнінің мұғалімі Бекмурзаев Азамат Фархадұлы және Фогус Ариана ақпарат фракциясы "Интернеттегі қауіпсіздік", "Кибербуллинг"акциясын ұйымдастырды.
Директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары Д. Ш. Сатвалдинова 5-9 сынып оқушыларымен "Барлығы сенің қолыңда" психологиялық тренинг өткізді . Бұл тренингтің мақсаты: оқушының белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыру, болашақ өмірді жоспарлау және жетістікке жету.
Пікірсайыс клубының жетекшісі Д.Ш. Сатвалдинова жоғары сынып оқушылары арасында "Қазақстандағы гендерлік зорлық-зомбылыққа қарсы күрестің тиімді әдістері" атты мектепішілік пікірсайыс турнирін ұйымдастырды, турнир барысында зорлық-зомбылыққа қарсы күрес мәселелері мен әдістері талқыланды, зорлық-зомбылықтың түрлері мен белгілері сипатталды.

https://www.instagram.com/reel/ClGTFMrjJuU/?igshid=MDJmNzVkMjY= 
Профилактикалық әңгімелер өткізілді, аз қамтылған отбасы оқушыларының тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлары қаралды.
Мектеп тәлімгері А. Б. Аубакирова "Қыз Жібек" қыздар клубының қатысушылары арасында "әйелдерге қатысты зорлық-зомбылыққа жол жоқ"атты дөңгелек үстел ұйымдастырды.
Оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету мақсатында директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, тәлімгер, мектептің өзін-өзі басқаруы және сынып жетекшілері қауіпсіздік техникасы (Электр қауіпсіздігі, өрт қауіпсіздігі, күзгі каникул кезіндегі қауіпсіздік, мұздағы қауіпсіздік, көшедегі қауіпсіздік, қоғамдық орындардағы баланың терезеден құлауы, жол қозғалысы ережелерін сақтау)бойынша нұсқаулықтар жүргізді
Тоқсан ішінде сынып жетекшілері мектеп бойынша кезекшілікті жүзеге асырды. Мұғалімдердің кезекшілік журналының мәліметтері бойынша оқушылардың кешігіп келу, үзілісте тәртіпті бұзу, оқушылардың жіберіп алу жағдайлары тіркелді.
Сынып жетекшілерінің жұмысы
2 тоқсан ішінде сынып жетекшілері
- Профилактикалық жеке әңгімелер жүргізді
- Ата-аналар жиналысы өткізілді
- Ата-аналар жалпы мектептік іс-шараларға қатысуға көмектесті.
-Тақырыптық сынып сағаттарын өткізді
-Оқушылардың тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын зерделеу мақсатында сынып жетекшілері пәтерлерге барды
- Барлық сыныптан тыс іс-шараларға белсенді қатысты
Ата-аналармен жұмыс
Ата-аналардың сынып жиналыстарында барлық сынып жетекшілері ата-аналардың назарын балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауға, сабақтан тыс уақытта балалардың орналасқан жерін бақылауға, қоғамдық орындарда, көшеде, өзеннің жанында кәмелетке толмағандардың қауіпсіздігіне, тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алуға, заңнаманы сақтамағаны үшін жауапкершілікке аударды.

Желтоқсан айында мектептің ата-аналары мен педагогикалық ұжымы Ақмола облысының медиаторы Ибраева Әлия Темірболатқызымен, Целиноград ауданының медиаторы Балғожина Айтбала Рүстемқызымен, Қараменді батыр ауылының медиаторы Марат Таңатпен, Жаңаесіл округінің медиаторы А. А. Қабаевамен кездесті. Кездесуде Медиация (татуласу) қызметі жұмысының мақсаттары: балалар мен жасөспірімдердің толыққанды дамуы мен әлеуметтенуі үшін, оның ішінде өмірлік қиын жағдайлар туындаған кезде, дауларды реттеу үшін қолайлы, ізгілікті және қауіпсіз кеңістікті (ортаны) қалыптастыру, түсіндіру - консультациялық әңгіме өткізілді. Медиация қызметі білім беру мекемесінің барлық қатысушыларымен жұмыс істеуге және: оқушылар, ата-аналар, оқушылар мен ата-аналар, мұғалімдер мен ата-аналар арасында медиацияны ұйымдастыруға дайын.
Үйірмелер мен секциялардың жұмысы
Төрттен бірінде үйірмелер мен спорт секциялары белсенді жүргізілді
Тоқсан ішінде спорттық секциялар, "Домбыра" үйірмесі, "Эрудит" пікірсайыс клубы, "Көңілді ағылшын" "Вокал", "Театр" жақсы жұмыс көрсетті, олардың нәтижелері аудандық, бұталы конкурстарға қатысқаны және мектепішілік іс-шараларға қатысқаны үшін грамоталарда көрсетілген.

https://www.instagram.com/reel/CmZK9N4DIiI/?utm_source=ig_web_copy_link 
Мектеп кітапханасының жұмысы.
Тоқсан ішінде "Қазыбек би 335 жыл", "16 желтоқсан –желтоқсан оқиғаларының құрбандарын еске алу күні", "1 желтоқсан-Тұңғыш Президент күні" және т. б. тақырыптарға арналған көрмелер мен стендтер ресімделді.
"Оқуға құштар мектеп" жобасы бойынша жұмыстар белсенді жүргізілді, оқушылар "Мектепке кітап сыйла" акциясына қатысты, үлкен кезеңде және сабақтан кейін оқушылар сынып жетекшілерімен бірге көркем әдебиетті оқуға уақыт бөлді. Мектеп кітапханашысы Н.А. Дубицкая "Кітапхана ауруханасы" іс-шарасын өткізді, онда балаларға кітаптарды қалай дұрыс өңдеу керектігі түсіндірілді. Оқу бұрыштары үлкен өзгерістерде ұйымдастырылған. "Әдебиет әлемі" үйірмесінің жетекшісі Н.А. Дубицкая бастауыш сынып оқушыларымен "осы ертегінің кейіпкерлері кім екенін білмей тап" викторинасын өткізді. Қамқоршылық кеңесінің төрағасы К. К. Ахметжанова 7-9 сынып оқушылары арасында "2022 жылдың үздік оқырманы" байқауын ұйымдастырды, байқау қорытындысы бойынша 8 А сынып оқушысы Марат Жан және 9 сынып оқушысы Артеменко Елена жеңімпаз атанды.

  Әлеуметтік педагогтың жұмысы.
Жұмыс ЖТҚ қызметкерлерімен, учаскелік инспектормен, сынып жетекшілерімен, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, Жаңаесіл округі әкімдігінің өкілдерімен тығыз байланыста жүргізілді. Қолайсыз отбасыларға барып, әңгімелер өткізілді.
2 тоқсанның қорытындысы бойынша қыркүйек айында 39 оқушы тегін ыстық тамақпен тамақтанды. Оның ішінде 1 сынып-13 оқушы, жалпы білім беру-21 оқушы, демеуші ("Дамир"ЖК) - 5 оқушы. Ай сайын брокерлік комиссия тамақтану сапасына мониторинг жүргізді. Әлеуметтік педагог Д. К. Абенов күн сайын тамақтану сапасына, күн мәзірінің сәйкестігіне бақылау жүргізді.
Мектептегі өзін-өзі басқару
I тоқсан ішінде мектептің өзін-өзі басқаруы барлық бағыттар бойынша белсенді жұмыс жүргізді. Желтоқсан айында тақырыптық түсті кеш ұйымдастырылды, онда өзін-өзі басқару Жас Ұлан балалар мен жасөспірімдер ұйымына 5 сыныпты арнап, оларға қызықты квест дайындады.
Қамқоршылық кеңестің жұмысы
2 тоқсанда қамқоршылық кеңестің отырысы өткізіліп, онда қамқоршылық кеңестің құрамы қайта сайланды. Бүгінгі таңда қамқоршылық кеңестің төрағасы-Ахметжанова К. К. Қамқоршылық кеңес құрамына кеңестің 9 мүшесі кіреді: м. И. Мурзина, Д. Бектобай, Марат Т, Е. Трехлебова, с.Искакова, М. Жасаров, В. В. Чулковская, С. Н. Волкова қамқоршылық кеңестің төрағасы ай сайын мектеп асханасында тамақтану сапасына бақылау жүргізді. "2022 жылдың үздік оқырманы" байқауы ұйымдастырылды, осы байқауға демеуші М Жасаров балаларды оқуға ынталандыру мақсатында ақшалай сыйлық бөлді. К. К. Ахметжанова 0-4 сынып оқушыларына "Байжер" ЖШС, "Сапсан"ЖК С. Н. Чигарев , "Бай-бура" Марат Т, "Жасар"ЖК жасар Р. Д., "Сәттілік" ЖК Князев С. Н. Шрамко Д. демеушілік көмек көрсете отырып, жаңа жылдық сыйлықтар ұйымдастырды жаңа жылдық сөмке мен шырша. Көркем еңбек мұғалімі Т. З. Абдуалиев жаңа жылдық баннер сатып алуға демеушілік көмек көрсетті. Көркемдік еңбек жетекшісі Ю. А. Козейкин қоянның жаңа жылдық мүсінін өз қолымен жасады.
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру аясында Балқаш қаласының "Балдәурен" республикалық сауықтыру лагеріне саяхат ұйымдастырылды. Біздің мектептен 12 оқушы жіберілді: 4 сынып балалары: Мағзұм Н, Аманжол Ұ, 5 сынып-Сафарова В, Ахметжанова А, 6 сынып-Бегділда А, Дубицкий М, 7 сынып-Зыков Н, 8 сынып-Сембиев Ш, Мұхаммеди Д, 9 сынып- Бектобай А, Сейтқұлов А, Ахметжанов В
Қорытындылар
2 тоқсандағы тәрбие жұмысын қорытындылай келе, мектептің педагогикалық ұжымы жоспарланған жоспарларды сәтті жүзеге асыруға, алдына қойылған міндеттерді шешуге ұмтылғанын атап өткен жөн.
Бірақ табысты және жемісті жұмысқа қарамастан сіз 2 тоқсанға назар аударуыңыз керек:
Әлеуметтік педагог отбасылық клубтың жұмысын жандандырсын.
Мектеп тәлімгері "Жас Ұлан" ұйымының жұмысын бақылауға алып, 1 және 5 сынып оқушыларын Жас қыран, Жас Ұлан қатарына салтанатты қабылдау өткізсін.
Мектеп кітапханашысы "Оқу мектебі"жобасының жұмысын бақылауға алсын.
Үйірме басшылары үйірмелердің жұмысын күшейтіп, "Шахмат", "Шаңғы спорты"секцияларының жұмысын жандандыруы қажет
Сынып жетекшілеріне отбасылық тәрбие бағытын жандандыру, ата-аналармен бірлесіп тақырыптық іс-шаралар өткізу. Сынып сағаттарын өткізу кезінде оқушылардың мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеуге назар аударыңыз. Мектептің әлеуметтік педагогымен бірлесіп, оқушылармен және отбасылармен құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың алдын алу бойынша жеке профилактикалық жұмыстарға назар аудару.

2022-2023 оқу жылының I тоқсанындағы тәрбие жұмысын талдау

Мектептің тәрбие жұмысының басты мақсаты: жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу. Өзін-өзі дамытуға, оқушылардың жеке басын өзін-өзі анықтауға, олардың қоғамда сәтті әлеуметтенуіне жағдай жасау.

2022-2023 оқу жылындағы тәрбиелік міндеттер:

1) азаматтыққа және патриотизмге, өз Отаны - Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрлерін құрметтеуге, конституцияға қарсы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеушілікке тәрбиелеу;

2) оқушыларда оқу іс-әрекетіне оң тұрақты мотивацияны, білім беру мен өзін-өзі тәрбиелеудің өмір мен қызмет үшін маңыздылығын түсінуді дамыту.

3) тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты, сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты, проблемаларды өз бетінше шешу қабілетін дамыту үшін жағдай жасау жолымен интеллектті байыту;

отандық және әлемдік мәдениеттің жетістіктеріне баулу; қазақ және Қазақстанның басқа этностары мен этникалық топтарының тарихын, салт-дәстүрлерін зерделеу; мемлекеттік, орыс, шет тілдерін меңгеру;

4) елдің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, жеке тұлғаның өз құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарасын қалыптастыру;

5) жеке тұлғаның экономикалық ойлауын және кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі жүзеге асыруына саналы көзқарасын; табиғатты сақтаудағы белсенді азаматтық ұстанымын; экологиялық сауаттылық пен мәдениетті дамыту;

6) балаларды тәрбиелеу үшін ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және жауапкершілігін арттыру, жастарды дені сау отбасын құруға, отбасы институтын нығайтуға саналы түрде қатысуға дайындау;

7) әлеуметтік маңызы бар балалар, отбасы және ата-аналар бастамаларын, балалар қоғамдық бірлестіктерінің қызметін дамыту және қолдау;

8) балаларды тәрбиелеуде жалпы және қосымша білім беру жүйесінің рөлін арттыру, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт, мәдениет саласындағы ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру;

9) балаларды тәрбиелеу саласындағы ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру;

10) балалардың ақпараттық қауіпсіздік деңгейін арттыру.

11) кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтар мен қадағалаусыз қалудың алдын алу және жасөспірімдер арасында нашақорлықтың алдын алу бойынша жұмыс істеуге, "тәуекел" тобындағы балаларды мектеп, сынып өміріне, үйірмелер, секциялар сабақтарына қатысуға барынша тартуға құқылы.

12) ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мекемесін дамыту бағдарламасына сәйкес тәрбие процесінде кеңінен қолдану.

Жұмысты келесі бағыттар бойынша жүргізу жоспарланған болатын:

1.Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие беру.
2022-2023 оқу жылының басына арналған "Білімге ұмтылу, еңбекқорлық және патриотизм "Салтанатты жиыны," Мектеп жарғысы, оқушының мінез-құлық ережелері "сынып сағаты. Жол қозғалысы ережелері бойынша сынып сағаты " Жол қозғалысы ережелерін еске түсірейік!", "Даналық, жақсылық жәнеқұрмет туралы" сынып сағаты

2.Рухани-адамгершілік тәрбие.
Мұхтар Әуезовтің туғанына 125 жыл толуына арналған көрме," отбасылық оқуға арналған кітаптарға шолу ""Оқуға құштар мектеп" жобасы, Қарттар күні мен мұғалімдер күніне арналған мерекелік концерт " Мұғалім-мамандықтың басымдығы жоқ!", Әдеби шолу

Қазақ жазушысы Ахмет Байтұрсыновтың туғанына 150 жыл, жеке жоспар бойынша күзгі каникулдарды ұйымдастыру, "Аз қамтылған отбасынан шыққан балаларға көмек"қайырымдылық акциясы

3.Ұлттық тәрбие.
Қазақстан тілдері күніне арналған көрме, "Тілім-менің досым" сынып сағаты, "Үштілді білім беру қажеттілігі"пікірсайыс турнирі

4.Отбасылық тәрбие.
"Менің отбасым" сынып сағаты, ата-аналар жиналысы, фоточеллендж, "Менің сүйікті отбасым"бейне челленджі

5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
"Жасыл патруль" акциясы, "Қоқыссыз әлем" экологиялық сынып сағаты, оқу кабинеттерінің рейдтері," Төсек ғажайыптары " көкөністер мен жемістерден жасалған қолөнер көрмесі

6.Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.
"Жол қозғалысы Ережелері – біздің достарымыз" суреттер байқауы, үйірмелер, секциялар жұмысын ұйымдастыру

Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.

Оқушылардың өзін-өзі басқару мүшелерінің отырысы мектептің өзін-өзі басқару құрамына сайлау, "Әлеуметтік желілер адами қарым-қатынасты жақсартты" пікірталас турнирлері, Ұланбасы мектебінің сайлауы

8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.
Оқушылар арасында суицидтік мінез-құлықтың алдын алу, "Назар аударыңыз: балалар!", әңгімелер "Жыныстық қол сұғылмаушылық, ерте жүктілік", оқушыларға зиянды әдеттердің алдын алу және жеңу бойынша білім беруді ұйымдастыру. (Темекі шегу, алкоголь, есірткі)

Тоқсан ішінде ӘБ отырысы өткізілді, Сынып жетекшісінің папкасын жүргізу, қыздардың мектеп формасын кию, 7 б сынып оқушыларының девиантты мінез-құлқы Артур Кладовщиков пен Екатерина Пелих мәселелері қаралды. Отырыс шешімімен мектеп әкімшілігі мектеп психологы А.Балғожина Ақмешітке шақырылды, ол Е. Пелихтің мінез-құлқын жақсартуға ықпал етіп, жеке әңгімелесу өткізді. Целиноград ауданының қамқоршылық органдарының комиссиясы Артур мен Екатерина Пелихтің Кладовщиковтың отбасыларына барды, балалардың девиантты мінез-құлқының алдын алу бойынша ата-аналармен әңгімелер жүргізді.

Тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес балалар мен жасөспірімдер арасында құқық бұзушылықтар мен зиянды заттарды қолданудың алдын алу және алдын алу мақсатында 1 тоқсанда мынадай қызмет жүзеге асырылды:

- сынып сағаттары, құқық бұзушылықтың алдын алу, беттік белсенді заттарды (алкоголь, темекі, есірткі және т.б.) пайдалану бойынша жеке әңгімелер.

- профилактика кеңесінің жұмысын ұйымдастыру, онда ағымдағы мәселелер, оқушыларды мектепішілік есепке қою мәселелері қаралады;

- оқушылардың бос уақытында, каникул кезеңінде жұмыспен қамтылуын қадағалау, оларды үйірмелер мен спорт секцияларындағы сабақтарға тарту

- сабаққа қатысуды, сабаққа қатыспауды қадағалау.

"Біз салауатты өмір салтын қолдаймыз" апталығы өткізілді, тақырыптық апталыққа суреттер, плакаттар, сынып сағаттары байқауы, психологиялық тренинг, кітап көрмесін безендіру, үлкен үзілісте зарядтау кірді

Үлкен үзілісте директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары балмен бірлесіп.мектеп қызметкері К. Е. Жұмабекова, мектептің өзін-өзі басқару фракциялары, тәлімгер А. Б. Аубакирова "Ерте жүктілік", "Жыныстық қол сұғылмаушылық", "Есірткі заттарын қолданудың алдын алу,вейп" профилактикалық әңгімелерін ұйымдастырды, "Суицидтің алдын алу" "СӨС сақта", "Терроризм мен экстремизмнің алдын алу"бейнероликтерін көрсетті

Оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету мақсатында директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, тәлімгер, мектептің өзін-өзі басқаруы және сынып жетекшілері қауіпсіздік техникасы (Электр қауіпсіздігі, өрт қауіпсіздігі, күзгі каникул кезіндегі қауіпсіздік, мұздағы қауіпсіздік, көшедегі қауіпсіздік, қоғамдық орындардағы баланың терезеден құлауы, жол қозғалысы ережелерін сақтау)бойынша нұсқаулықтар жүргізді

Тоқсан ішінде сынып жетекшілері мектеп бойынша кезекшілікті жүзеге асырды. Мұғалімдердің кезекшілік журналының мәліметінше, оқушылардың кешігіп келу, үзілісте тәртіпті бұзу жағдайлары тіркелді, сондай - ақ 7 А сынып оқушысы Апсалямов Мейірбектің ерлер дәретханасында темекі шегу фактісі байқалды 

Сынып жетекшілерінің жұмысы

Сынып жетекшілерінің сынып ұжымымен 1 тоқсандағы жұмысын талдау және зерделеу барлық сынып ұжымдарының қызметі жалпы мектептік және әлеуметтік маңызды міндеттерді іске асыруға бағытталғанын көрсетті.

- 2022-2023 оқу жылына арналған тәрбие жұмысының жоспары бекітілді

- Сынып активін ұйымдастырды

- Профилактикалық жеке әңгімелер жүргізді

- Ата-аналар жиналысын өткізді

- Ата-аналар жалпы мектептік іс-шараларға қатысуға көмектесті.

-Тақырыптық сынып сағаттарын өткізді

-Оқушылардың тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын зерделеу мақсатында сынып жетекшілері пәтерлерге барды

- Барлық сыныптан тыс іс-шараларға белсенді қатысты

Ата-аналармен жұмыс

Жалпы мектептік ата-аналар жиналысы өткізілді. Жаңаесіл округінің аналар кеңесі АӘК алуға кеңес беріп, аз қамтылған және көп балалы отбасылармен профилактикалық әңгімелесу, медицина қызметкері К. Е. Жұмабекова және директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары Д.Ш. Сатвалдинова салауатты өмір салтын, жыныстық қол сұғылмаушылықты алдын алу бойынша сөз сөйлеп, мектептің ішкі тәртіп ережелерімен таныстырды. Әлеуметтік педагог Д. К. Абенов мектеп оқушыларын тамақтандыруды ұйымдастыру туралы хабарлады және білім алушыларға жеңілдікпен тамақтандыруды ұсыну тетігімен таныстырды, ата-аналардың назарын денсаулықты сақтау және нығайту мақсатында оқушылар үшін ыстық тамақтың қажеттілігіне аударды.

Ата-аналардың сынып жиналыстарында барлық сынып жетекшілері ата-аналардың назарын балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауға, сабақтан тыс уақытта балалардың орналасқан жерін бақылауға, қоғамдық орындарда, көшеде, өзеннің жанында кәмелетке толмағандардың қауіпсіздігіне, тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алуға, заңнаманы сақтамағаны үшін жауапкершілікке аударды.

Төрттен бірінің соңында құқық және тәртіп фракциясы мектеп оқулықтары мен оқу кабинеттерін тексеру бойынша рейдтер жүргізді.

Үйірмелер мен секциялардың жұмысы

Тоқсан ішінде үйірмелерді, спорт секцияларын ұйымдастыру арқылы білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту; мұғалімдердің, оқушылар мен ата-аналардың бірлескен шығармашылық қызметі бойынша жұмыстар жүргізілді. 

Мектепте барлығы 21 үйірме мен секция бар: "Әдебиет әлемі" үйірмесі (жетекшісі Дубицкая Н.А.),

"Оқуға құштар мектеп" үйірмесі (жетекшісі  Никитина Ю. А.)

"Зерттеуші" Өлкетану үйірмесі (жетекшісі  Жанулу А. А.)

"Домбыра" (жетекшісі  Қасым Ж. К.)

"Математикалық логика" (жетекшісі Ахметова Г. М.)

"Вокал" (жетекшісі  Дубицкая Е. В.)

"Ағылшын тілі курстары" (жетекшісі Ханафина Ж. Р.)

"Қазақ тілін үйренеміз" (жетекшісі  Макишева Э. Т)

"Би үйірмесі" (жетекшісі  Дубицкая Е. В.)

"Пікірсайыс клубы" (жетекшісі Едрес Ж. Ш., Сатвалдинова Д. Ш.)

"ЖЖИ "(жетекшісі  Аубакирова А. Б)

"Қыз Жібек" (жетекшісі  Аубакирова А. Б)

"СҚӨ" (жетекшісі Абдуалиев Т. З.)

"Театр" (жетекшісі Абилова Т. П., Костин К. Х.)

"Теннис" ( жетекшісі Абенов Д. К.)

"Баскетбол "(жетекшісі  Абенов Д. К.)

"Волейбол "(жетекшісі  Абенов Д. К.)

"Шаңғы спорты" (жетекшісі Абенов Д. К.)

"Шахмат" (жетекшісі  Наған А. Б)

"Футзал" (жетекшісі Наған А. Б)

It сағаты (Бекмурзаев А. Ф.)

Тоқсан ішінде спорттық секциялар, "Домбыра" үйірмесі, "Эрудит" пікірсайыс клубы жақсы жұмыс көрсетті, олардың нәтижелері аудандық, бұталы конкурстарға қатысқаны үшін грамоталарда көрсетілген.

Мектеп кітапханасының жұмысы.

Тоқсан ішінде "Алаштың ардақтысы-Ахмет Байтұрсынов", "балалар денсаулығы туралы", "Мұхтар Әуезов және Абай", "Т. Бигелдиновтың 100 жылдығы ", "Шерхан Мұртаза", "Менің Отаным-Қазақстан" және т. б. тақырыптарға арналған көрмелер мен стендтер рәсімделді.

"Оқуға  құштар мектеп" жобасы бойынша жұмыстар белсенді жүргізілді, оқушылар "мектепке кітап сыйла" акциясына қатысты, үлкен кезеңде және сабақтан кейін оқушылар сынып жетекшілерімен бірге көркем әдебиетті оқуға уақыт бөлді. "Біз бүкіл Отбасымызбен оқимыз"бейне челлендждері өткізілді

Әлеуметтік педагогтың жұмысы.

Сынып жетекшілерімен бірге әлеуметтік мұғалім баланың кез-келген кемшіліктерін, жағымсыз мінез-құлқын уақтылы ескертеді және жеңеді, оның орынсыз мінез-құлқының себептерін анықтайды. Жұмыс ЖТҚ қызметкерлерімен, учаскелік инспектормен, сынып жетекшілерімен, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, Жаңаесіл округі әкімдігінің өкілдерімен тығыз байланыста жүргізілді. Қолайсыз отбасыларға барып, әңгімелер өткізілді.

1 тоқсанның қорытындысы бойынша қыркүйек айында 40 оқушы тегін ыстық тамақпен тамақтанды. Оның ішінде 1 сынып-14 оқушы, жалпыға бірдей білім-21 оқушы, демеуші ("Дамир"ЖК) - 5 оқушы. Қазан айында 39 оқушы, оның ішінде 1 сынып-13 оқушы, жалпы білім беретін 21 оқушы, демеуші ("Дамир"ЖК) - 5 оқушы. Бір ай ішінде тамақтану сапасына мониторинг жүргізіледі. 16 оқушыға мектеп киімдері мен концелярлық тауарларды сатып алу үшін әр балаға 40 мың теңге көлемінде жалпыға бірдей оқыту қорынан қаржылық көмек бөлінді.

Мектептегі өзін-өзі басқару

Мектепте бірінші жыл емес, біздің мектеп ұжымының тіршілік әрекетін бірлесіп басқаруға қатысатын оқушылардың өзін-өзі басқару органдары жұмыс істейді. Мектептің Президенті-Ермак Ақниет, Ұлан Басы Вегнер Вадим.

Оқушылар ұжымымен жұмыстың басты міндеті-оқушыларды оқушылардың өзін-өзі басқару қызметіне белсенді тарту, оқушылардың бастамасы мен дербестігін қолдау.

Мектептегі өзін-өзі басқарудың барлық жұмысы оқушылардың өзін-өзі басқару отырысынан басталады. I тоқсан ішінде барлық бағыттар бойынша жұмыстар белсенді жүргізілді.

Қорытындылар

1 тоқсандағы тәрбие жұмысын қорытындылай келе, мектептің педагогикалық ұжымы жоспарланған жоспарларды сәтті жүзеге асыруға, алдына қойылған міндеттерді шешуге ұмтылғанын атап өткен жөн.

Бірақ табысты және жемісті жұмысқа қарамастан сіз 2 тоқсанға назар аударуыңыз керек:

Директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасарына Қамқоршылық кеңестің жұмысын жандандыру

Әлеуметтік педагог тегін ыстық Тамақта жүрген балаларға баруды бақылауға алсын

Мектеп тәлімгері "Жас Ұлан" ұйымының жұмысын бақылауға алсын

Мектеп кітапханашысы "Оқуға құштар мектеп" жобасының жұмысын жандандырсын.

Үйірме басшылары үйірмелердің жұмысын күшейтіп, "Шахмат", "Волейбол"секцияларының жұмысын жандандыруы қажет.

Сынып жетекшілері сынып сағаттарын өткізу кезінде оқушылардың мінез-құлық мәдениетін тәрбиелеуге назар аударсын. Мектептің әлеуметтік педагогымен бірлесіп, оқушылармен және отбасылармен құқық бұзушылықтар мен қылмыстардың алдын алу бойынша жеке профилактикалық жұмыстарға назар аудару.

2 тоқсанда сынып жетекшілері оқушылардың мектеп оқулықтары мен оқу кабинеттерінің жағдайын бақылауға алсын.

Сыныптағы тәрбие процесінің сәттілігі сыныптарда жұмыс істейтін пән мұғалімдерімен ынтымақтастыққа байланысты. Сондықтан сынып жетекшісінің негізгі міндеті-кейбір пәндер бойынша нашар үлгерімі бар проблемалы балаларды оқуға көмектесу.

/public/files/2022/5/28/280522_122127_analiz-vr-za-4-chetverty.pdf

Қарамеңді батыр ауылындағы ЖМ тәрбие жұмысы "Рухани жаңғыру" бағдарламасын жүзеге асыру жағдайындағы Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне сәйкес жүргізіледі.

Тәрбиенің мақсаты: рухани байлықты, моральдық тазалықты, дене жетілуін, бәсекеге қабілеттілікті, прагматизмді, ұлттық бірегейлікті, білімге табынуды, эволюцияны және сананың ашылуын үйлестіретін, әлеуметтік рөлдер жүйесін толық орындауға, ХХІ ғасырға лайықты адам өмірін құруға дайын және қабілетті жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу. Әрбір педагогикалық ұжым өз қызметінде мақсатқа назар аудара отырып, оны өзінің шарттары мен мүмкіндіктеріне қарай нақтылауы керек.

Тәрбие міндеттері:

1) ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;

2) тұлғаның шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру, даралықты, сыни ойлауды және функционалдық сауаттылықты (компьютерлік, цифрлық, математикалық, жаратылыстану-ғылыми, оқу сауаттылығы), проблемаларды өз бетінше шешу қабілеттерін дамыту үшін жағдайлар жасау арқылы зияткерлікті байыту;

3) азаматтыққа және патриотизмге, өз Отаны - Қазақстан Республикасына сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, халық дәстүрлерін қастерлеуге, Конституцияға қайшы және қоғамға қарсы кез келген көріністерге төзбеуге тәрбиелеу;

4) елдің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, жеке адамның өз құқықтары мен міндеттеріне саналы көзқарасын қалыптастыру;

5) отандық және әлемдік мәдениеттің жетістіктеріне баулу; қазақ және басқа да этностар мен Қазақстанның этностық топтарының тарихын, әдет-ғұрыптары мен дәстүрлерін зерделеу; мемлекеттік, орыс, шет тілдерін меңгеру;

6) ата-аналардың балаларды тәрбиелеудегі психологиялық-педагогикалық құзыреттілігі мен жауапкершілігін арттыру, жастарды салауатты отбасы құруға, отбасы институтын нығайтуға саналы қатысуға дайындау;

7) әлеуметтік маңызы бар балалар, отбасы және ата-ана бастамаларын, балалар қоғамдық бірлестіктерінің қызметін дамыту және қолдау;

8) тұлғаның экономикалық ойлауын және кәсіби қалыптасуы мен өзін-өзі жүзеге асыруға саналы көзқарасын; табиғатты сақтаудағы белсенді азаматтық ұстанымды; экологиялық сауаттылық пен мәдениетті дамыту;

9) балаларды тәрбиелеуде жалпы және қосымша білім беру жүйесінің рөлін арттыру, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт, мәдениет саласындағы ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру;

10) балаларды тәрбиелеу саласындағы ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру;

11) балалардың ақпараттық қауіпсіздік деңгейін арттыру болып табылады.

Сынып жетекшілерінің, кітапханашының, тәлімгердің және психологтың тәрбие жұмысы мектеп директоры бекіткен жоспар бойынша жүргізілді және директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының бақылауында болды. Әр сынып жетекшісі тәрбие жұмысының бірыңғай бағыттары бойынша сынып сағаттары мен тәрбиелік әңгімелер өткізді. Кезекші мұғалімдер мен сынып жетекшілері күн сайын оқушылардың сыртқы келбетін тексерді. Міндетті мектеп формасына қойылатын талаптар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы № 26 бұйрығымен бекітілген талаптар негізінде Қарамеңді батыр ауылындағы жалпы білім беретін мектептің Жарғысында жазылған. Бірыңғай мектеп формасына қойылатын талаптар туралы ақпарат "мектеп жарғысы" стендінде, мектептің ресми сайтында және әлеуметтік желілерінде орналастырылған. Бірыңғай форманың арқасында мектепте оқытудың зайырлы сипаты жүзеге асырылады, студенттер арасындағы әлеуметтік, мүліктік және басқа да айырмашылықтардың белгілері жойылады.

4 тоқсанда өткізілген іс-шаралар туралы ақпарат Instagram және Facebook әлеуметтік желілерінде және мектеп сайтында көрсетілген.

Төртінші тоқсанда көптеген мектеп жарыстары өткізілді, олардың нәтижелері мектептің әлеуметтік желілерінде жарияланды. Оқу жылы аяқталғаннан кейін ынталандыру және ынталандыру мақсатында іс-шараларға белсенді қатысатын оқушылар грамоталармен марапатталды.

ВР бойынша мектепішілік бақылау білім беру процесінің оң жақтарын да, кемшіліктерді де анықтауға мүмкіндік берді. Жыл бойы рейдтер жүргізу кезінде кітаптар, дәптерлер, мектеп формалары бойынша оқушылар арасында бұзушылықтар анықталды, сынып жетекшілеріне оларды жою бойынша ұсыныстар берілді. Тәртіпті бұзатын және деструктивті мінез-құлыққа бейім жоғары сынып оқушыларымен өздерінің тиімділігін көрсеткен тәрбиелік әңгімелер өткізілді. Қиындықтарға тап болған сынып жетекшілеріне әдістемелік көмек көрсетілді. Тәрбие жұмысының қорытындысына сүйене отырып, келесі жылы:

Ашық сынып сағаттарының өткізілуін және олардың өзара қатысуын жүйелеу.
"Жас Ұлан"балалар бірлестігінің жұмысына жаңа формаларды енгізу.
Сынып жетекшілерінің оқу бағдарламаларының сапалы орындалуын бақылау.
Жалпы мектептік іс-шараларды дайындау және ұйымдастыру үшін сынып жетекшілерінің ішінен жауапты тұлғаларды тағайындау және кесте құру.
Балалар ұжымымен педагогикалық тәжірибені тарату үшін сынып жетекшілері арасында тренингтер мен мастер-кластар ұйымдастыру.
Ата-аналарды жалпымектептік және сыныптық іс-шараларға қатысуға, кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының алдын алу жөніндегі жұмысқа тарту.
Құқық бұзушылыққа бейім оқушыларға, қиын өмірлік жағдайдағы отбасыларға бақылауды күшейту.
Тәрбие жұмысын қорытындылай келе, мектептің педагогикалық ұжымы белгіленген жоспарларды сәтті жүзеге асыруға және оған қойылған міндеттерді шешуге ұмтылатындығын, 2021-2022 оқу жылындағы сынып жетекшілерінің мектеп әдістемелік бірлестігінің жұмысын қанағаттанарлық деп санауға болатындығын атап өткен жөн.

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Никитина Юлия Александровна

Жаңартылған күні: 18.03.2022 18:37
Құрылған күні: 01.06.2023 16:29

Текст